MENU
LEDEN 2023

Relax Gaming - Hrejte zdarma online herní automaty a kasínové hry od (2023)

Relax Gaming Recenze poskytovatele

Relax Gaming

SpolečnostRelax Gaming zahájila svou cestu za vývojem her v roce 2010. Vedle vývoje vlastních her navrhl tento designérský dům také hry pro jiné herní vývojáře, včetně Push Gaming, Genesis Gaming a mnoha dalších. Společnost Relax Gaming navrhla více než 570 online herních titulů. Když už mluvíme o vlastních hrách, může se toto vývojářské studio pochlubit herním portfoliem s mnoha výherními automaty a stolními hrami.

Napsal(a): Jasmin ⚡ Miss Volatile | Recenze byla naposledy aktualizována: 17 Aug 2022

Úvod a historie - Relax Gaming

Relax Gaming vám představuje: Spirit of the Beast - výlet do severoamerické divočiny

Relax Gaming je velmi ambiciózní vývojářské studio iGaming se sídlem na Maltě. Vznik Relax Gaming se datuje do roku 2010, kdy dva nadšenci do online hazardních her, Patrik Österåker a Jani Tekoniemi, přemýšleli o vytvoření inovativního studia pro vývoj her, zatímco se scházeli v hospodě v Helsinkách. Společnost možná začínala netradičně, ale měla silné základy a superobětavé členy týmu a brzy se stala jednou z největších iGamingových společností v Evropě.

Začínala s hrstkou profesionálních herních vývojářů, ale nyní je z ní obrovská organizace, kterou řídí více než sto oddaných zaměstnanců. Společnost Relax Gaming zřídila kanceláře po celé Evropě; své operace řídí z Bělehradu, Malmö, Tallinnu a Helsinek.

Prvním online automatem vyvinutým společností Relax Gaming byl Erik the Red a nyní studio vytvořilo obrovský výběr výkonných iGamingových titulů. Nabídka her společnosti Relax Gaming je rozsáhlá; vyvinula širokou škálu online výherních automatů a stolních her spolu s různými verzemi binga a pokeru.

Při hraní her Relax Gaming se budete cítit velmi bezpečně. Herní studio bylo licencováno a certifikováno různými herními úřady a komisemi, takže byste neměli mít žádné pochybnosti o pravosti poskytovatele. Relax Gaming získal licenci od britské komise pro hazardní hry, maltského herního úřadu a rumunské ONJN. Relax Gaming byl také autorizován organizací eCOGRA (eCommerce Online Gaming Regulation and Assurance), která zaručuje bezpečnost a spolehlivost softwaru a platformy vývojáře.

Snake Arena vám nabízí výhry až 2758,8 x sázka a funkci Buy Feature.

ZPĚT NA OBSAH

Výběr her Relax Gaming

SpolečnostRelax Gaming je zkušeným hráčem v iGamingovém světě, chápe, co moderní zákazníci chtějí, a vyvíjí své herní tituly s ohledem na tento pohled.

Herní nabídka společnosti Relax Gaming představuje kolekci špičkových iGamingových titulů, které předčí všechna vaše očekávání. Hry Relax Gaming mají vzrušující témata a herní design; právě ty jsou důvodem, proč jsou pro online hráče neustále atraktivní. Jejich hry se vyznačují také velmi poutavými zvukovými stopami, které dokonale ladí s herní grafikou. Hry jsou nabité vzrušujícími speciálními funkcemi a bonusovými koly a získáte v nich velmi jisté RTP.

Témata her společnosti Relax Gaming jsou solidní; v jejich herním portfoliu získáte mnoho různých herních témat a designů; jejich témata jsou velmi zajímavá a vzrušující, včetně mexických témat, egyptských témat, klasických témat, sci-fi témat a mnoha dalších.

Relax Gaming má velmi diverzifikované herní portfolio, spolu se zajímavými výherními automaty; získáte také široký výběr stolních her, online bingo her a pokerových variant. Poskytovatel nevyvíjí žádné fyzické hry, protože se plně zaměřuje na iGamingové tituly.

Relax je velký konglomerát a má spoustu dceřiných divizí, které pracují pro různé formy podnikání. Relax provozuje Silver Bullet, komerčně nezávislý herní server, a provozuje další podnik s názvem Plat-To-Plat (komerčně nezávislý RGS to RGS).

Temple Tumble je krásný šestiválcový výherní automat od společnosti Relax Gaming, který vás vezme na cestu hluboko do džungle v Kambodži.

ZPĚT NA OBSAH

Herní software společnosti Relax Gaming

SpolečnostRelax Gaming se zaměřuje především na výherní automaty, varianty video pokeru, hry bingo a různé stolní hry. Segment bingo her společnosti Relax Gaming se v poslední době stal poměrně populárním. Společnost Relax Gaming zahájila svou činnost v oblasti binga spuštěním platformy Relax Bingo; tato platforma měla skvělé uživatelské rozhraní a velmi výhodný věrnostní program.

Většinu her společnosti Relax Gaming lze hrát na různých zařízeních, včetně počítačů, mobilních telefonů a tabletů. Pokud se rozhodnete hrát na počítačích, vývojáři podporují operační systémy Windows i MacOS a v chytrých telefonech lze hry spustit na zařízeních se systémem Android i iOS. Vývojáři hry dokonale optimalizovali a v mobilních verzích se nebudete potýkat s žádnými problémy s výkonem, jako jsou poklesy snímků a lagy.

Významným segmentem je pro Relax Gaming také poker, který přitahuje spoustu zákazníků a je jedním z hlavních generátorů zisku Relax Gaming. Design a uživatelské rozhraní pokerového segmentu hry jsou velmi plynulé a interaktivní; oblíbili si je amatéři i profesionálové. Mezi nejlepší pokerové hry společnosti Relax Gaming patří Texas Hold'Em NL, Omaha PL a vzrušující variace Texas Hold'Em NL s názvem Banzai. Tyto pokerové hry Relax Gaming jsou hratelné v několika kasinech, která jsme zde na BETO recenzovali.

Bezplatné verze her Relax Gaming jsou zde na BETO k dispozici; můžete si je zahrát a prozkoumat různé funkce her, aniž byste riskovali své těžce vydělané peníze.

ZPĚT NA OBSAH

Stolní hry a progresivní jackpotové hry Relax Gaming

Stolní hry od Relax Gaming

Relax Gaming nabízí několik stolních her, včetně standardních verzí blackjacku a rulety. Hra Blackjack se nazývá Blackjack Neom; jedná se o dobře zpracovanou verzi hry 21, která nabízí dobré RTP. Ruleta na stolech Relax Gaming je Roulette Nouveau, standardní verze evropské rulety s 37 očíslovanými kapsami. Nabídka stolních her na Relax Gaming může znít trochu omezeně, ale přítomné hry jsou velmi zábavné a při jejich hraní se budete skvěle bavit.

Progresivní jackpotové hry od Relax Gaming

V tuto chvíli žádná z her vyvinutých společností Relax Gaming nenabízí progresivní jackpot. Je tomu tak proto, že se společnost soustředí pouze na rozvoj svého současného herního portfolia, které je již velmi rozsáhlé. Studio se možná v budoucnu rozhodne diverzifikovat do sítě progresivních jackpotů, ale v nejbližší době to neplánuje. Jakmile tak učiní, budete o tom informováni zde na BETO.

Let

Let's Get Ready to Rumble je automat s boxerskou tématikou od společnosti Relax Gaming.

ZPĚT NA OBSAH

Ostatní relaxační hry

Pokerové hry jsou významným segmentem hry Relax Gaming. Většina ocenění, která společnost Relax Gaming získala, je zásluhou její fantastické pokerové nabídky. Společnost Relax Gaming vyvinula několik speciálních technologií a softwaru, které usnadňují a zlepšují zážitek hráčů z pokerových her. Společnost Relax Gaming vyvinula software HexaPro, který je jedinečným řešením zahrnujícím jackpotové Sit & Gos, Sit and Gos pro 2 a 5 hráčů a Multi-Table turnaje s mnoha funkcemi. Mezi nejoblíbenější pokerové hry od Relax Gaming patří Texas Hold'em NL, Omaha PL cash games, Banzai a Omaha.

Stejně módní, zábavné a velmi jednoduché jsou i hry Bingo od Relax Gaming. Relax Gaming má širokou sbírku binga s klasickými 75-ti a 90-ti kuličkovými hrami. Vývojář do své bingo platformy přidal také několik miniher, aby hráčům poskytl něco na ukrácení času, než začnou intenzivní kola.

ZPĚT NA OBSAH

Ocenění, která získala společnost Relax Gaming

SpolečnostRelax Gaming odvedla spoustu tvrdé práce, aby si získala svou pověst a prosadila se ve světě iGamingu. Úsilí tohoto herního studia nezůstalo bez uznání a Relax Gaming získal v posledních několika letech několik uznání a ocenění. V letech 2014 a 2015 získala společnost Relax Gaming ocenění EGR za inovaci v oblasti pokeru. V roce 2017 získalo studio cenu EGR za nejlepšího poskytovatele roku a v roce 2019 ještě jednu cenu EGR za invenci v oblasti mobilního pokeru. V posledních letech získalo studio také několik různých ocenění, například cenu Pokerový dodavatel roku na Gaming Intelligence Awards 2020.

ZPĚT NA OBSAH

Celkový verdikt o hře Relax Gaming

Relax Gaming je špičkový a spolehlivý vývojář online her, který vyrábí tituly pro různá online kasina. Relax Gaming je nejlépe hodnocený a spolehlivý vývojář online her, který vyrábí tituly pro různá populární kasina.

Herní nabídka společnosti Relax Gaming je velmi rozmanitá; nabízí vám mnoho různých výherních automatů, bingo her, stolních her a různých variant pokeru. Všechny tyto hry jsou velmi kvalitní a nabízejí lákavou grafiku a lákavé zvukové stopy.

Pokud chcete mít z hraní her dobrý zážitek, rozhodně vám doporučujeme navštívit některou z platforem Relax Gaming.

ZPĚT NA OBSAH

Často kladené otázky - Relax Gaming

Má společnost Relax Gaming řádnou licenci?

Ano, Relax Gaming je dobře licencovaný a certifikovaný vývojář online her. Studio získalo licenci od britské Komise pro hazardní hry, což zaručuje pravost a spolehlivost her Relax Gaming.

Jsou ve hrách Relax Gaming roztočení zdarma?

Točení zdarma je speciální bonus v online výherních automatech. Jedná se o poměrně oblíbený bonus, který byste měli najít ve většině online výherních automatů Relax Gaming.

Jaké hry vyvíjí společnost Relax Gaming?

Společnost Relax Gaming vyvíjí širokou škálu her pro své zákazníky; vyvíjí online výherní automaty, skutečné pokerové hry, stolní hry a některé bingo hry.

Jaké jsou nejoblíbenější hry od Relax Gaming?

Téměř všechny hry vyvinuté společností Relax Gaming jsou velmi módní a oblíbené, ale jmenujme jen některé, Temple Tumble Megaways Erik the Red, Wildchemy a The Great Pigsby patří mezi její nejoblíbenější tituly.

Mohu hrát Relax Gaming Games zdarma?

Ano, všechny hry jsou zde na BETO k dispozici zdarma a můžete je hrát, aniž byste museli cokoli utrácet.